Гарантія

 
На автомобілі марки Toyota, що були придбані у офіційних дилерів Toyota в Україні, надається гарантія терміном на три роки або на 100 тис. км пробігу (в залежності від того, що настане раніше). Технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів здійснюється лише на станціях технічного обслуговування (СТО) офіційних дилерів Toyota в Україні.

Умови гарантії

На автомобілі марки Toyota, придбані у офіційних дилерів Toyota в Україні, надається гарантія терміном три роки або на 100 тис. км пробігу.


Дія гарантії

Гарантійному обслуговуванню на території України підлягають лише автомобілі, придбані в офіційній дилерській мережі Toyota в Україні.

Гарантія Виробника поширюється на ремонт автомобіля, викликаний дефектними матеріалами або невідповідною якістю збірки автомобіля Виробником. Підставою для надання власнику автомобіля гарантійного обслуговування є документ, виданий офіційним дилером Toyota, а саме:
Право на гарантійне обслуговування мають власники автомобілів, які своєчасно проходять обов’язкове регламентне технічне обслуговування на СТО уповноважених дилерів компанії «Тойота» та мають відповідну позначку в книжці «Сервіс та гарантія» про його проходження. Перелік випадків, у яких автомобіль знімають з гарантії, наданий у розділі «Обмеження гарантійних зобов’язань».

Гарантія на встановлені уповноваженим дилером компанії «Тойота» оригінальні запасні частини та аксесуари, діє протягом 12 (дванадцяти) місяців без обмеження пробігу з дня встановлення, якщо автомобіль не перебуває на гарантії. При безкоштовній заміні запасної частини та аксесуарів на гарантійному автомобілі, термін дії гарантії на деталь визначається залишковим терміном гарантії на автомобіль. Гарантія поширюється на оригінальні запасні частини та аксесуари, встановлені на СТО уповноважених дилерів компанії «Тойота» в Україні.


Обмеження гарантійних зобов’язань

Гарантійні зобов’язання не поширюються на деякі випадки ремонту або заміни деталей автомобіля. Крім того, порушення деяких умов може призвести до втрати гарантії на автомобіль.

Негарантійні випадки

Гарантійні зобов’язання не поширюються на ремонт або заміну деталей автомобіля, якщо необхідність в них виникла унаслідок:


Заміна обладнання

 


Види робіт, що не підпадають під гарантію

До видів робіт, які не є гарантійними та оплачуються власником автомобіля, віднесено:

Роботи в межах поточного технічного обслуговування:

Незважаючи на сказане вище, гарантія повинна покривати будь-який з цих видів робіт, який вважатиметься необхідним згідно з процедурою в межах виконання гарантійного ремонту.

Роботи з профілактичного обслуговування, в тому числі й миття, полірування лакофарбового покриття, змащення, долив експлуатаційних рідин.

Роботи з усунення естетичних проявів, таких як шуми, вібрації та інше, які безпосередньо не впливають на якість автомобіля та ефективність його використання.

Витрати, пов’язані з ремонтом

Ця гарантія не покриває можливі витрати або збитки, що можуть бути спричинені у зв’язку з гарантійним ремонтом, такі як витрати на телефон, проживання, оренду автомобіля, проїзд, втрата часу або збитки від ділової діяльності.


Підвищене споживання паливно-мастильних матеріалів


Не розглядаються претензії власника автомобіля, пов’язані з підвищеним споживанням пального та оливи, якщо після повної діагностики двигуна та ходової частини автомобіля не було виявлено збоїв у їхній роботі.


Інші умови


Не приймаються до розгляду рекламації у разі відсутності або втрати книжки «Сервіс та гарантія» і неможливості відновлення даних обов’язкового регламентного технічного обслуговування.

Питання про зняття автомобіля з гарантійного обслуговування може бути поставлено при надмірному пробігові між регламентним технічним обслуговуванням понад 1000 км.

Внесення змін до показників одометра автомобіля є підставою для припинення дії гарантії.
 

НОВИНИ

Всі новини »